Inte går det över inte men en favorit har jag bestämt mig för ändå!

  Inte mår jag bättre nu på morgonen heller. Värdelöst det här ju! Fast huvudvärken har nog släppt lite tror jag, inte säker. Ont i magen och illamående fortfarande, blä! Är det någon flunsa som går? 

  Nåja, nu försöker jag tugga i mig lite frukost fast det går halvbra, Haha vad jag klagar! Sorry ;) 
  Till något roligare nu, jag har, med lite om och men och mycket möda kommit fram till min favoritsuperhjälte! Oooooooh! :D Så kan man få en trumvirvel och en Marvel-logga tack!

Oh, tackar! 

  Da, da da daaaaam; Min all-time, absolut, favorit avenger är :
 
 
Såklart!
 
Och VARFÖR skulle någon gillar Iron Man? -Jo, alltså det vet jag inte, däremot vet jag att jag skulle välja coola Anthony Edward "Tony" Stark över alla andra superhjältars "riktiga identiteter"! 
  Han är cool, han har (hade innan Pepper tog honom -.- ) en massa tjejer, han är rik, han är supersmart, han har gått på MIT och han har ingen snyft historia om hur han helt ofrivilligt blev superhjälte. Ni vet Peter Parker blev ofrivilligt biten av en sinpdel, Bruce Wayne ramlade ofrivilligt ner i en grotta och Kal-El/Clark Kent verkar ju inte heller direkt har valt att ha en massa krafter, inte hans fel att han är en utomjording ;) Haha! Tony däremot, han kanske blev "påtvingad" idén p.g.a. kidnappningen men han valde helt själv att bygga just dräkten samt att göra en bättre version när han kom hem! 
  Han är cool helt enkelt! Sen är han kanske inte rikast, Bruce Wayne är väl ändå rikare tror jag? Men han är cool, han är jordnära (så nära jorden en superhjätle nu kan vara) och han överdramatiserar inte allting hela tiden haha! 

  Så alltså; om jag skulle vara i nöd hade jag, utan att tveka, ropat: Iroooooon Maaaaaaaaan! Help me!! 
  
För han hade så gärna fått rädda mig :D 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0