Någon gillar mig...

Och jag gillar dig
Johan har varit en fas i mitt liv i ett tag nu och nu är det dags att presentera honom för er bloggläsare.
Han beskriver dig själv som snäll, charmig och trevlig men jag tror faktiskt att hyper, hemlighetsfull och otålig passar bättre. Haha! Fast charmig kan man inte argumentera emot, inte ens jag.
Jag vet inte hur många timmar vi pratade i telefon igår kväll/natt med jag vet att 70% av tiden sjöng han eller hade andra ljudeffekter för sig. Haha What's up with that!?
Haha för Er som nu ser ut som frågetecken så ska jag dra lite snabbt om vem jag skriver om:
Vem: Johan, född -90
Bor: Stockholm
Lever för: Fotboll
Tillstånd: Febrig, otålig och trött
Status: Paxad av mig
Längd: Låååång, jag menar verkligen LÅNG! Haha
Intressant fakta: Har träffat Eric Saade och inte tyckt att han är snygg (jag vet: skräll!)
Äter: Godis
Äger: Mobiltelefoner i mängder och en iPad
Har: En förälskelse i sin stora plattTV
Citat: "Vägen till mitt hjärta går genom Trocadero"
Motto: Allt ordnar sig så länge man hejar på Hammarby IF
Övrigt: Kan citera repliker från typ varenda film jag någonsin sett
Haha bara så alla vet så har jag själv skrivit svaren och han kan inte stå som ansvarig för något uttalande som sker i detta inlägg. Haha!
Jag gillar Johan, för Er som inte förstått det, en annan kul grej med honom är att han läser bara saker i min blogg som handlar om honom. Haha så mycket bryr han sig ;)
Typ det första han sa till mig på MSN var min exakta adress och självklart åkte min pekare direkt till "blockera kontakt" knappen. Jag hade aldrig ens sagt rätt stad som jag bor i, så kommer han ur inget med hela min adress, internet är farligt farligt när man vet hur man ska använda det. Dessutom så sa han min skostorlek igår, snacka om creapy guy. Eller hur? Så varför gillar jag denna creapy kille så mycket?
Jo, han fattar mina skämt, haha inte alla som är så vakna i huvudet. Haha okej, ärligt så fattar han inte alla men det kan vi ha överseende med. Han verkar dessutom verkligen kunna respektera ett nej, han har kul med livet. Det är verkligen kul att hitta någon som står på jorden och har bara kul, någon som inte tar hela världen för seriöst. Efter lite tjatande fram och tillbaka igår i telefon fick jag svar på saker jag velat höra, han gillar mig. Han GILLAR mig! NÅGON gillar mig!? En snygg kille gillar MIG? Helt otroligt....
Just nu sitter jag och frågar ut honom på msn och bara väntar på att han ska svara fel och att bubblan runt oss ska spricka. En jobbig egenskap som jag har när jag mår riktigt bra och trivs med att prata med någon är att jag pratar med större frihet och därmed också ofta faller för "säga först, tänka sen", alltså jag försäger mig en hel del. Haha förhoppningsvis är det inget han reagerat på.
Vad föll jag för hos honom då? Varför svarade jag ens när han kontaktade mig? Helt ärligt... Hans hårfärg! Haha Ytliga Nikita ;) Men den är riktigt knallröd, sjukt coolt! Så vad föll han för för mig då? Vad fick honom att skriva till mig överhuvud taget? Tja... det är det ingen som vet.
Saker jag verkligen älskar med dig Johan:
  • Hur vi mobbar varandra hela tiden. Jag för dina ljudeffekter, du för att jag inte kan alla töntiga dator förkortningar, jag för att du inte kan hänga med när jag tänker, du för mitt "Jesus tjafs" Haha! And so on...
  • Att du aldrig är tyst, haha prata prata prata prata. Haha! Hittills har vi ju inte direkt slutat att ha något att prata om, haha!
  • Att du har gått med på att jag är och kommer alltid att vara, smartare än dig.
  • Haha jag kan ju inte göra denna listan utan att nämna ditt utseende så där har vi det.
  • Att du respekterar när jag säger nej, vill jag inte svara så har jag anledning och du har (med lite kämpande) äntligen hängt med på det.
  • Att du kan bjuda på dig själv
  • Att du redan nu från början satte mig i centrum och jag finns verkligen som närvarande i dina tankar och funderingar om livet och framtiden.
  • Du kan redan nu se igenom mitt totalt kassa pokerface när jag ljuger, du till och med HÖR det, haha jag kan ju inte komma undan med något längre...
  • Att du redan tagit över i min hjärna och därmed är dina rörelser, uttryck och röst redan memorerade hos mig och använda varje gång jag slappnar av. Du sitter vid mig i bussen, i sängen, går med mig på promenaden, finns hos mig i väntrummet, håller min hand när jag inte kan somna. Varför finns du redan överallt? Hur kommer det sig att du tagit dig rättigheten till mitt medvetande? Jag saknar dig.
Så Johan, vad gillar du med mig? Varför gör du detta för mig? Varför valde du mig till att få din uppmärksamhet? Du är fortfarande ett mysterium för mig, Johan Johan Johan... Stockholms Johan, fotbolls Johan, min Johan...
Nu är många uppdaterade på vad min extrema utmattning och trötthet de senaste dagarna beror på i alla fall.

Postat av: Nene

hahah, ooh ;)

2011-05-21 @ 17:37:52
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0