Så här blir det vår snabbare!

1) Om alla går ut med varsin hårtork och står i en timme/dag och smälter undan snön...
Haha nej, skämt åsido!
Så här gör jag när våren är på väg, för att få in perfekt vårkänsla:
Steg ett:
Plocka fram vårsakerna! Till exempel så passade jag på att ta fram vårens färger i nagellack, härligt!


Steg två:
Våruppdatera dig själv och din look! Själv fick jag ett frisörbesök av mina föräldrar när jag fyllde år så jag passade på att fräscha upp håret. Bort med det gamla, slitna och utväxten. Jag har även plockat fram alla vår/sommarkläder i garderoben och flyttat bakåt alla tjocka vintertröjor och underställ.
Hahaha! För er, som jag, som funderar på det där datumet på den andra bilden så kan jag tyvärr inte förklara det! Min kamera har fått fnatt! Haha bilden är tagen idag :) Alltså dagen efter frisörbesöket.
Steg tre:

Våren innebär nya skor! Tygskor! Skor på våren är ett helt eget kapitel. Idag fick jag tag i dessa (tack mamma!):
Så underbart söta! Köpta för 149 kr! Perfekta när snön och slasket har lagt sig helt!
Steg fyra:

Uppdatera garderoben! Även om det bara är med en ny topp eller liknande så hjälper det! Man längtar tills man kan visa upp den för allt och alla! Själv passade jag på att uppdatera min med hjälp av presentkortet mina föräldrar skänkte mig på 1000 kr (jag gick lite över priset men det gick bra sa mamma! Tack underbara <3). Detta beställde jag idag och kommer till mig om 5-7 dagar!
Så det var lite tips till alla er som beundrar mig och vill göra exakt som jag, eller hitta på en egen, billig kopia, för att få in den perfekta vårkänslan!

Postat av: Daniel

Snyggt Nikita;) !

2011-03-17 @ 17:44:04
Postat av: karolina

Har mailat dig angående plånboken=)

2011-03-17 @ 23:31:09
URL: http://bloggenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0