Tydligen kan inte ens jag köpa kärlek...

...men ett par pirrande, knäsvaga kyssar vid en Maxi parkering lyckades jag få till mig :) Nej men skämt åt sido nu :)
Visste Ni alla redan att det kan brännas när ett par trygga händer rör ens hud? -Det visste inte jag.
Visste Ni det här då? Även om det bränns så blir det inga synliga märken... :)
Visste Ni att bara en vecka kan vända uppochner på en stor framtid?
Att man faktiskt kan avvänjas vid ovanor som följt en länge? -Något jag för en vecka sedan hade tvivlat stort, men tyst, för mig själv om.
Visste Ni att jag hyser stor respekt och beundran för personen med tålamod och kunskap nog att ha låtit mig uppleva det här innan jag åker?
Allt det låter ju helt underbart att få reda på och upptäcka. Hur låter det sedan när man bara dagar efter upptäckterna ska åka för att aldrig mer se tillbaka?
Hur säger man hej då till någon man knappt känner men som man ändå saknar redan innan man har åkt?
Alla förslag (eller bara lite uppmuntrande ord :) ) är otroligt välkomna!







Postat av: Nene

Oj, Nikitus, du är djup, jag fattar ingenting! haha xD

2011-06-19 @ 22:32:24
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0