Isn't it obvious that I love you?

Först måste jag säga att något med min blogg stämmer inte för jag har ingen möjlighet att lägga ut bilder? Jag ska kolla över kvällen om det ordnar sig! I've got a confession to make guys.... Att vara här ute får mig verkligen att sakna skrivandet. Förut skrev jag så otroligt mycket! Nu skriver jag av mig lite igen. Kärlek på vädret idag också föresten! :D <3 *inlove* Jag spenderar mycket av min tid på att försöka lära känna dig. Medan tiden går passerar, visar jag dig mer av mitt hjärta, Kan det vara mer äkta? Jag visar tillit trots allt som jag har förlorat, jag lägger min tillit till dig. Om att hålla handen är för diskret, Låt oss då kyssas på mitten av gatan! Jag skulle bestiga berg för att beröra dig på varje möjligt sätt. Det kan inte vara mer äkta! Är det uppenbart att jag älskar dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0