Some deep shit :)

Jag sitter och jag tittar. Ser hur strålarna från solnedgången bryts i otroliga färger av det varma regndropparna. Gräset är vått nu, men det gör inget. Din röst snurrar fortfarande i mina tankar. "Tänk om inte jag är redo för det än då?". "Jo då" svarade jag. Är jag helt dum i huvudet? Varför ger jag dig anledningar att hoppa av det här spiraltåget när jag borde skrika ut hur mycket jag saknar dig! Hur gärna jag vill att du är nästa som går genom dörren till mig! Hur mycket jag oroar mig i onödan när du inte är nära nog... Hur töntig jag är när det kommer till dig... Hur mitt hjärta stannade av rädsla när du försökte cykla och smsa samtidigt och (självklart) var på cykelvägen bredvid E18. Antalet sådana tillfällen då jag varit säker på att du kommer att komma till skada är för stort till antalet för att nämnas. Jag glömmer aldrig hur länge vi satt still på bänken och bara var nära innan någon av oss rörde sig. Jag glömmer aldrig när jag kom till din port sent på kvällen, 10 minuter skulle vi ses va? ...Jag gick hem fyra på morgonen. Inte heller glömmer jag Maxiparkeringen och allt som hänt och inte hänt där, haha! I sommar skapar vi fler minnen du och jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0