Leker doktor 10 på kvällen :)

Vad gör alla andra denna kväll? Haha! Min stortå har stört mig nu i 4 veckor, vi firade 4 veckor av lidande ihop igår faktiskt, haha! Idag börjar jag ana att den är på fin väg till infektion så alsolsprit, here we go!
Jag tänkte att då sjuksköterskor så ofta gör det här åt mig och då jag är riktigt frågvis varje gång så kan jag säkert fixa det själv den här gången. Nu är tån alltså inlindad i alsoldränkt bomull, en skyddande kompress över och så tejpar vi ihop allt med kirurgtejp och såhär blev resultatet:
Stackars tå, har ihjäl mig inifrån...


Så botar vi det :)



Nu hoppas vi att alsolen ska dra ut all smuts och också början på infektionen som jag har. Även att den torkar ut såret över natten, gör den inte detta så blir jag besviken för min tå gör om möjligt, än mer ont just nu för det är ett konstant tryck på den nu ju :( Stackars mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0