Kör dina ord i repeat. Om och om igen, vill sänka volymen

Sitter på Albanova och pluggar. Snart hem och äta :D haha :)
Var på vårdcentralen idag med mamma, fick engelskan gjord medan hon pratade med farbror doktorn. Skönt var det! Sista engelska lektionen imorgon också. :)
Hade en lång och nästintill helt sömnlös natt vilket resulterade i att jag somnade mitt på dagen. Sov nästan två timmar! Underbart.
Jobbade med att vänja mig vid att dela säng i helgen och jobbar nu med att sova själv igen. All denna avvänjning tar på mig -.- haha :)
Hade en tungt ärlig konversation igår med en kompis, kör den fortfarande på repeat i huvudet. Man ska inte älta men jag vill förstå. Haha misslyckas ganska bra xD jaja, kan inte få allt ;)
Höjer musiken och kör en stund till nu innan jag ska hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0