Fasaloppet

Haha eller Vasaloppet då kanske :)
Sitter i soffan och ser på det i alla fall.
Det är helt sjukt hur långt det är... Och fort går det haha :) även om mamma inte är hemma så satte jag mig för att titta på när folk svettas på skidor, haha jag vet inte ens varför men det är kul att se på, känns som en tradition liksom :)
Haha en tjej som bröt vid första kontrollen ba: det är för fint väder idag för det här! Haha Nikita gillar dåliga förlorare ;)

Satte mig vid pianot sent igår och hade det mysigt en stund. Det var inte igår jag spelade märkte jag men det gick ändå, efter ett par snedsteg det vill säga.
Nu ska jag fortsätta med Vasaloppet, bara Norge, Norge, Norge och Norge känns det som xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0