Vad allting ska snurra nu då...

Haha min mobil har slutat sova om nätterna! Inte en enda timme den här natten var utan nya sms eller samtal. Vad hade ni för er medan jag sov?? :O
Mellan halv fem och halv åtta på morgonen fick stackars lilla mobilen vila ;) haha själv sov jag nästan hela natten, härligt! Vaknade vid fyra av en jobbig dröm men somnade om ganska fort, det är väl ovädret vi har haft som stör drömmarna Haha :)
I alla fall så drömde jag att jag indirekt var på USS Enterprise! :D Från Star Trek då såklart och inget annat :)
Hur är man då indirekt på Enterprise? Jo man är ju på holodeck såklart! Haha jag var med dig, jag har saknat dig så sjukt. Jag vill ha ett eget holodeck :( haha nåja, nu ropar matteboken på mig -.- haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0