Ny design!

  Kommer inte in på blogg appen när jag tänkte göra ytterliggare ett "mitt i natten inlägg" så kollar med datorn och hittar en ny design! Yes men det här gillar vi ju! :D Tidsinställning till inläggen ÄNTLIGEN! Bättre blir det ju inte :) Till Er som läser och som använder blogg.se kan jag tipsa om en till grej: -dra en bild från där den är på datorn och in i fönstret där ni skriver och fixar det nya inlägget, så kommer det atuomatiskt en text där det står "ladda upp" släpp då bilden, i fönstret såklart, välj storlek och klicka på lada upp. Hahaha det kanske inte lät så jätte-enkelt men det är det! Mycket smidigare än förra krångel systemet! :)
  Något mer som jag ÄLSKAR med den nya uppdateringen är möjligheten att svara på kommentarer! Som vi har längtat efter den funktionen! Can't wait tills jag får använda den så här med efterlyser jag kommentarer! Spec av just DIG Irene som åkta till Finland utan att säga Hej till mig! :/ 

  Gjorde ett nytt kort idag, bilder på det kommer när jag kommer in via appen igen :) Det ska till en vän till familjen som bor lite mer in i landet :) 
Blev ett väldigt kort inlägg det här, haha! Men klockan tickar bara längre och längre efter fyra (!) på natten nu! Inte bra det här! Haha! 


  Så hur avslutar man ett mitt i natten inlägg bättre än med onödigt vetande? 


Måste lägga till en grej om den texten på bilden haha! Jag tycker att var och varannan människa är expert på att göra "Darth Vader-andning" och att de skulle ha behövt en fjärde person till det verkar ju udda! Men vad vet jag, jag är ju inte Hollywood direkt ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0