Lilla långsamma lördag

  Idag har det varit en ganska långsam dag måste jag säga! Haha, många promenader med bästa hunden och lite sittande vid PS3 :) Känner mig inte motiverad till att göra någonting faktiskt :/ Nåja, slutdeppat! 

  Dreamhack summer 2012 började idag, minns inte hur jag fick reda på det ens men kollade ändå igenom deras sida lite, SJUKT hur stort det är! Haha det hade jag ingen aning om faktiskt :) Har för mig att de hade något litet event i köpcentret Nordstan i göteborg medan jag bodde där nere men minns inte helt om jag ska vara ärlig! :) 

  Min syn på DH var väl mer 100-200 16-åriga killar med en massa finnar som gillade att dygna och dricka jolt-cola och då samlades då och då för att göra det ihop. Nu har jag insett att det är mer som en gigantisk mässa, eller festival till och med, sjukt! Flera tusen ungdommar samlas där, från hela norden, och de har scener, filmvisningar, turneringar, affärer, en mässa, artister som t.ex. Kapten Röd osv. Haha i vilket fall - större än jag trodde! På måndag sänder SVT live därifrån, får se om jag kommer ihåg att titta då. 

  För övrigt idag så har jag ignorerat en massa måsten och mest gjort absolut inget vettigt. Jag har bl.a. sett filmen Forrest Gump för första gången, en film som jag helt enkelt undvikit för så många säger att den inte är bra. VAD PRATAR DE OM!? Haha mitt på dagen, en ensam och regning lördag med hunden var det i alla fall en superbra film, "Run Forrest, run!" har ju en ny betydelse för mig nu i alla fall! Haha :) 

  Sitter just nu och väntar på att alla bilder från mobilen ska läggas över i datorn då jag fortfarande inte kommer in via appen, många har släppt teorin om att blogg.se kommer att fixa det till efter helgen så får väl ta ett djupt andetag och ladda över bilderna på datorn istället. Haha jag är så lat! :D 
  Kan ju passa på att tillägga att Summerburst festivalen är i full gång här i vackra stockholm just nu, kollade lite på det via SVT och insåg att jag gjorde helt rätt i att inte gå! Fler fjortisar runt en scen får man ju leta efter! Haha, min äldre bror var däremot där igår och jag fick chansen att se honom göra bort sig i TV idag, tack SVT - ni gör en lillasyster så glad ibland! :) 
  206 bilder återstår... Hm.. haha sitter mest och försöker bränna tid här... Haha! Gick förbi ett stall idag med hunden, vi fick passa på medan det var uppehåll! :) Saknar häst riktigt mycket, får åka förbi Herrljunga snart tror jag! Haha. Sådär 34 kvar! Då är den klar snart så nu kommer bilder! :) 


Liten väntar på frukosten :) 

Ligger i soffan och ser på Forrest Gump med hunden.
Haha han är med i allt jag gör märker jag!

PS3 i väntan på uppehåll

Haha okej lite fusk här, solnedgång från tidigare i veckan :) 

Supertrött orkar inte ens flytta på sig när jag ska bädda om sängen som NÅGON har stökat till under dagen...

Solnedgång från igår då jag och hunden stod ute på bryggan och lyssnade när hela grannskapet skrek "Jaaa Sverige!!" Om det ändå hade hjälpt ;) Haha! Nåja, jag och hunden hade kul i alla fall.


Nu har han lagt sig tillrätta, enligt honom, och jag ska borsta tänderna innan jag flyttar ner honom till hans ända av sängen - fotändan! Haha :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0