Inget långt inlägg

  ...för en gångs skull blir det ingen romanläsning för er! Haha :) Kul att se att fler läsare har droppat förbi btw! 

  Idag har jag blivit galen, trodde att jag hade ganska skapiga skills i google sökning, men spelet LogosQuiz (finns både till iphone och andriod, haha kollade upp det i förväg den här gången!) kör jag fast! Det är bara ett visst antal gånger som man orkar googla "Red logo R" haha! Nåja, NIKITA märket var med i alla fall! :D det kunde jag på första försöket ;) Haha koooonstigt! NASA är också en sån typisk Nikita grej att ha koll på, min äldre bror spelar också det här spelet och skrattade åt mig när jag inte hade någon aning om något jättekänt ölmärke. Haha sen kunde jag Fosters på första försöket! Haha :) 

  Kanske ska berätta vad jag pratar om? Alltså ett quiz från appstore (jag hatar quiz egentligen men det här är så kul) där man får en bit av en logga och sen ska fylla i hela namnet och få poäng, ju färre gånger du behöver gissa om desto högre poäng. När man klarat ett visst antal logor så får man "hints" som kan användas på vilken logga som helst så får man lite ledtrådar på rätt svar. Tillräckligt många rätta loggor och man kommer till nästa level. 
  Alltså det låter kan inte så kul men är hur roligt som helst! Haha, eller så är jag bara väldigt lättroad?


  
Så här ser det ut på iphone verisonen när man klickat upp en logga som man vill gissa på. 
Sen skriver man in sin gissning, alternativt trycker på "Hints" och får en ledtråd.


Skriv in rätt namn, i det här fallet Nikita ;) 

Tryck på check (dumförklarar jag er än?) och få poäng! Om det är rätt alltså... ;) 

Grönt=korrekt

Gult=nästan rätt (checka typ stavning, google är din bästa vän!)

Rött=helt fel min vän! 


  Så, jag lovade ett kort inlägg! :) Var så goda! :) 

Haha älskar att jag har något svart på näsan och läppen på den här bilden, förstör så totalt! Hahaha :) 


Postat av: Megaman

Tjena! Va länge sen man sågs - skype? ;)

Svar: Hej :) Jag tror att jag har bytt till en annan skype sedan du och jag pratade senast :)
Nikititaa

2012-06-19 @ 19:17:53
Postat av: Megaman

jaha, hur får man din nya adress då?! :D

Svar: Haha jadu, då får väl googla :O Nä men jag kan söka på din mailadress och lägga till dig nästa gång jag loggar in på det skypekontot :)
Nikititaa

2012-08-01 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0