Färglägga med Promarkers

Som många andra så färglägger även jag mina stämpelmotiv med Promarkers. Har 12 pennor i min samling just nu (finns folk som har upp till 200 :O ), jag gillar verkligen de färgerna jag har och skulle vilja ha en ljus, kall grå också, sen är jag nöjd för tillfället :) haha!
Jag är en riktig nybörjare på Promarkers men tycker att det går ganska bra faktiskt :) jag övar på vanligt kopieringspapper så mina färger "blöder" lite men för att lära och leka fungerar det bra :)
Tänkte visa vilka färger jag har och en ny stämpel och då också hur det kan se ut när jag har färglagt en bild. Tänk på att jag inte gjort det på något bra papper så jag vet att färgerna har blött lite :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0