Huvudlösa mannen i gamla stan..

Testar tidsinställt inlägg då det här inlägget inte känns så viktigt att det måste komma upp inatt haha!
 
  Ett helt inlägg fick den mannen av mig! Nästan... I vilket fall, det sitter en huvudlös man i gamla stan och han är inte okej allltså... Såg honom igen här om dagen och kom på att jag tog kort på honom för någon vecka sedan när jag hade varit på slottet med en vän. Kolla in honom:
 
Alltså sådant är inte okej, faktiskt! Haha jag tycker det ser helt sjukt ut! 
 
  Nåja, tog lite andra bilder på mitt vackra Stockholm när vi ändå var ute och gick. Jag tar i princip bara kort med min iphone nu för tiden, tycker att den ger helt okej bilder faktiskt :) Bilderna på den huvulösa mannen är väldigt inzoomade, så dissa inte iphonens kamera riktigt än :P 
  Här kommer två bilder till på min stad, båda är beskärda som ni kommer att se :) 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0