Bombar!

  Jag vet! Åh nej! Inte ett sånt GÄÄÄSP inlägg med en massa bilder! Vem vill se en massa bilder från min dag liksom? 
  Och ja då tänkte jag att NI vill! :D Haha! Det har varit så många långa inlägg nu om SMS, bussresor och rådjur (What? Japp!) 
  Har OS till ära sett på fälttävlan nästan hela dagen, Sverige litter trea i lagen och så har vi Sara som ligger på delad första plats i individuella! Underbart bra insatts av Sverige idag! Själv passade jag på att städa medan jag kollade, underbart bra av mig idag! Haha! 
  Förutom det har jag också passat på att göra en till sida i ett album som jag håller på med :) Sakta men säkert tar vi oss framåt där med! 
 
 
 
Igår valde jag att sova en natt i mammas och pappas säng och ja man får göra det när man har haft en urusel dag! Även om man är 21 år gammal, okej? Haha! Det farliga är att deras säng är såååå skön så man vill sova där för evigt <3 Haha! :) Fast kunde inte sova helt själv så datorn gjorde mig sällskap tills jag tröttnade på honom och så fick han sova på golvet istället haha! Kollade på underbar Work of Art på SVT Play innan jag somnade. Vet att jag har skrivit det förrut men det är alltså världens bästa (nej inte ens i närheten men kom igen, jag är in the moment! Haha!), kolla in den om ni inte redan har gjort det! 
 
 
Vi hade lite nattkompisar igår också! :D Två stycken till och med, supermysiga och superbitchiga! Så jag fångade in de i varsitt glas och sen ställde jag ut glaset på verandan, it broke my heart ska ni veta! För det regnade ju ute :( Även om jag ställde glaset under tak så alltså att kasta ut någon mitt i natten (tio-elva på kvällen) och i regn.. Det är inte okej :/ Men hann ta kort på de små innan de fick lämna hemmet haha! 
 
Coolingar ;) Haha! 
 
Att det regnade inatt märkte jag tydligt när jag kom till Loppan i dag (igår, inser att det är efter midnatt)... -.-  Hon hade glatt rullar sig i den blöta leran som sen fick torka in så vackert på henne -.- Haha vet inte hur länge jag stod och så fort jag trodde att jag hade fått bort allt så hittar man en lerplutt till i manen eller liknande -.- haha! Nåja hon verkade nöjd med att få stå och bli borstad och käka lite samtidigt, i alla fall. 
Här får ni lite bilder på henne också haha! 
 
 
"Hallå, ska jag bara stå här med det här kletet på mig medan du tar kort eller? -.-" 
Världens sötaste :) 
 
"Happ, vad gör vi här nere?"
 
"Nääääe, hallå! Gå inte då!"
 
 
 
När jag kom hem insåg jag att jag verkligen var tvungen att sista minuten svara på antagning.se, visste fortfarande inte hur jag skulle göra. Haha jag ville göra så här:
Självklart gick inte det att svara ja på alla tre -.- haha! Jag hade inte pallat att plugga allt heller! Haha! Nåja, nu blev det gjort i alla fall.
 
Ja, typ sådär såg väl min dag ut! Nu ska jag kolla in en youtubeanvändare som jag fick tips om, den användaren lägger tydligen ut grymma dokumentärer på sin sida! Och inget sådant trams som är uppdelat i part 1, part 2, part 3 o.s.v. och så är alla delar typ 10 min -.- Shit sådant orkar man inte med! Vill kolla in den här användaren innan jag tipsar, så länge kan jag nämna att jag oftast ser på mina dokumentärer på topdocumentaryfilms.com :) www.documentarywire.com finns också men jag är ganska säker på att det är samma sida, bara två olika adresser, haha! 
 
(Jag gjorde det här också till ett tidsinställt inlägg, satte den till att publiceras 02:15 i natt. Själv lär jag inte vara vaken då, haha! )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0