Åååååååå åka kommunalt

Är på väg ut till Loppan, var inte där alls igår och nu känns det som att jag har övergivit henne helt :O Haha!

  Idag har jag gjort det man inte ska göra om man har hand om en häst och bestämt i förväg när jag ska åka hem. Så får borsta igenom henne riktigt bra först och sen träna i hagen tänkte jag, så om tiden tar slut så måste vi inte bråka oss till hagen också utan jag kan släppa henne där inne.

  

  Så skönt att det inte tar evigheter mellan byterna när man åker med SL... Haha fast helt ärligt så är det inte så farligt! Åh nej vad pinsamt!! Jag råkade trycka på stopp fast jag inte ska av och vi var precis innan hållplatsen så jag hann inte be om ursäkt innan han stannade. Ååh förlåt :( vi var bara tre på bussen också. Tur att någon skulle på på den hållplatsen. Haha usch sånt händer mig hela tiden :( men jag tänkte ju inte på att vi skulle vara 6 minuter tidiga så jag kunde åka med en bit till :O usch... Nåja chauffören såg inte sur ut i alla fall :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0