Sagan om Hitler

Eller rättare sagt; Sagan om hur fyra Hitlers kom till världen :)
Haha! Jag hade tråkigt, så jag tog fram lite tråd och mina broderier för att se om jag kanske skulle göra klart en (som alla gör när de har tråkigt, eller?). Sagt och gjort, men det gick så fort och ärligt talar så är jag trött på blommor (som verkar vara det enda motiven jag har haha!)
Jag klämde ändå ihop den här:
Blomor, blommor, blommor... haha! Blev grymt trött på blommor och tog fram en tom duk istället och började fundera. Den här kille blev resultatet:
Det skulle bli en superman men ju fler kompisar han fick desto tydligare blev det:
Det blev alltså, som ni säkert ser, Hitler x4 istället för superman -.- Men även den fulaste av män har ett hem öppet för sig någonstans. Så tackar till min klock-ren Irene som gav fristad till dessa stakare ;)
De hänger nu i hennes lägenhet i Örebro och påminner henne om att styra med en järnhand! Haha :)

Postat av: Irene

:D

2012-01-21 @ 08:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0