På väg till Webbhallen

Sitter på bussen, ska snart hoppa över till tbana gör att åka till Webbhallen och köpa de sista färgerna till helikoptern som jag fick i julklapp :) Det är alltså en byggsats där man bygger en polishelikopter. Har aldrig gjort det innan och får såklart högsta svårighets nivån på en gång. Haha! I alla fall så om man ska göra den helt exakt så ska man ha 17 olika färger. 12 av dessa var olika nyanser av färgen grå, haha! Har lyckats utesluta vissa färger genom att anse att tex aluminium och silver färgerna ser exakt lika dana ut xD sen skulle man ha en matt ljusgrå och en sidenmatt ljusgrå, de låter jag också ta ut varandra haha. Till slut blev det nio kvar som jag ska köpa idag.

Har även blivit inbjuden som beta-testare till en ny bloggfunktion, ska fixa den när jag kommit hem så får ni veta mer om den sen ;)

Adele är btw världens bästa resemusik! Alla stockholmare kan stressa förbi medan man står där i sin lugna bubbla. Förbannad vare den som inkräktar på mitt område! Haha!
I eftermiddag blir det veckans sista jobb tror jag, de skulle kolla om de behövde mig på lördag eller inte. Vi får se :)

Beställde terminens kurslitteratur igår. Två tusen för tre böcker! Haha, känner mig vuxen när jag inser att alla tre är på engelska :D allt utom matten körs på engelska <3 haha :)
Astronomi boken var dyrast på 1200 kronor (!) men värt det, hoppas jag. Haha! Mamma fick en hel del medmera poäng om inget annat :P

Har även lekt med Nike Training club nu i två veckor så idag var det dags för vågen. Blev så glatt överraskad! Trots mina skitmediciner så har jag fått fin fina resultat. Kärlek på det!

Nu är jag framme, vi hörs ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0