Nu ska jag ha ett allvarligt snack med blogg.se's app!

Haha oooh, scary right?
Men inget av alla inlägg jag har gjort i helgen har ju kommit upp på bloggen!?
Dissar den igen nu, mms och vanliga inlägg får det bli :S Haha, snabb genomgång av vad ni missade i helgen då ;)
Först och främst: -köp inte den här chokladen! Så sjukligt mindre god att det finns inte! Alltså undvik den här:
Haha så där, då var det tråkiga ur världen!
Liten har haft gäster i helgen :D Så han är lite trött just nu :) Mysis.
Btw, som Ni ser så blev det en lila mys piece <3
Lillebror ville också testa den :D Kärlek vid första provning säger jag bara! Haha
Einstein som skapades förre helgen har gjort sitt, haha. Hej då!
Mysis
Till gladiatorerna i lördags blev det Jelly Beans! Äkta kärlek på de här! Köp dom om du hittar!
Mammas kollega hade sin sista vecka på jobbet och tackades av med bland annat ett kort gjord av undertecknad. Vissa kan känna igen papperna som användes från FB där jag bad om tips och idéer.
Kinderägg fick jag och lillebror idag :D
Har även smyg börjat nästa vecka lite, det ska bli en lila vecka :)
Blev förvånad över att jag hade flera lila nagellack! :O
Lite fler lila saker som ska förgylla min vecka:
Har även pluggat och byggt på koptern i helgen. Fullt ös kör vi! Pulka åkande, ispromenad och träning har vi också klämt in ;)
Nu är klockan över midnatt, välkommen måndag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0