Men vad fick hon då!? Del 1

Ja, presenterna är ju det viktigaste när man fyller år. Eller? ;) Haha sitter och lyssnar på Mozart (närmare bestämt Trollflöjten) och har tagit kort  på det mesta i alla fall! :)
Så nu ska vi se vad vi kan hitta här:
  • En låda som tydligen var till spik/skruvar (märkte jag då man fick tusen spikar och skruvar med i paketet ;) Haha dessa skänktes till pappa), till ett par av mina mindre plotter saker till scrabookingen. Underbart! Älskar ordningen och redan på allting nu, sen att inte ens hälften av det jag hade tänkt mig fick plats får bli en annan dags bekymmer :) Bilder:
  • Nu kommer en av mina absoluta favoriter, åh vad jag älskar den! Det är alltså en jordgolb som under dagtid (i ljus) visar jorden med dess länder, hav och diverse andra saker som sund och huvudstäder. På natten sedan, alltså när det är mörkt, så visar den istället stjärnhimlen! SÅ SJUKT FIN ÄR DEN! Haha älskar den! Helt sladdlös också så jag kan bära runt på den som jag behagar haha! :) Underbart fin! Det var inte lätt att få rättvisa bilder av natthimlen men ni får nöja Er med det här så länge:
Alltså åh, ni fattar inte hur fin den är! Jag ÄLSKAR den! Åh bästa presenten i världen! TACK PAPPA! <3
  • Mitt på dagen fick jag även en supersöt skål, fylld med godis! :) Två i en paket ;)
  • Till middagen fick jag och lilllebror ett eget jordgubbsvin! Haha smakade som somrig jordgubbsdricka men mysigt ändå, helt alkoholfritt = äkta Nikita style! :D
Nu gör vi så här: Slut på del 1 - resten kommer i nästa inlägg ;) Blir så förbannat långa inlägg annars. Haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0