Men vad fick hon då!? Del 2

...så fortsätter vi där vi slutade.
  • Av min äldre bror fick jag ett underbart skydd till min mobil :) Perfekt med ficka för busskort, studentkortet och lite pengar. Bäst när man bara ska in för någon föreläsning och inte behöver hela tjockis plånboken med sig ;) Det visade sig vädligt svårt att ta kort på den så att ni ser hur den ser ut så på med camen och filma lite snabbt. Haha finns ingen tanke med ordnignen eller någonting, haha kul grej också är att jag på ett vänster fått igång Siri mitt i också. Haha lite störande men så är livet <3
Supernöjd med den!
  • Nu blir det bara lite bilder på olika saker rakt av, borde vara självklart vad det är på bilderna ;) Haha!
Okej då, jag håller med om att det här kanske inte är helt självklart. Det här är fyra olika läppglans med Twilight tema. Min lillebror köpte dom till mig (helt själv för helt egna pengar <3 älskade bror) med två motiveringar:
1. Nu har du fyra så då kanske du hittar något när vi ska iväg nästa gång
2. Om du använder samma som Bella har så kanske Pattinson kysser dig med! :D
Haha jag älskar min bror!
Inte heller självklart antar jag ;) Det här är ett tomt album, färdigt att dekorera och sätta in egna foton. Fick fyra olika sådana här, alla i olika teman. Perfekta som små presenter! <3
Ännu en favorit sak! Har du sett något så fint innan?Åh jag ÄLSKAR den här med! Haha :)
Resten har jag inte tagit kort på än men lite mer scrapbooking saker, smink, kläder osv :)
Har haft en underbar dag! Hoppas att ni också har det!
Blir så varm och lycklig när jag tänker på alla presenter, den goda maten och all uppvaktning som jag har fått idag! Extra tack till alla Er som grattat mig! Tack tack tack!
P.S. Glöm inte att kommentera nu ;) Annars blir det smsik, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0