Hör ni! Skärpning...

Inte okej när ni inte kommenterar längre, fler och fler läser min blogg i och med att jag blir aktivare och aktivare här men INGEN kommenterar, förlåt Irene <3
Kom igen nu! Lämna ett "Hej, du är gay!" eller "Åh vad söt!" eller "Haha du är tråkig." eller vad ni nu kommer på. Tyck till och använd eran yttrandefrihet! Haha det är klart att era liv är tråkiga när ni bara svarar för era skydligheter men inte utnyttjar era rättigheter! :O Haha :) Nikita vill ha fler kommentarer <3 Tack på för hand ;)

Postat av: Irene

Hej, du är gay, vill du bli min tjej? vilken grej! :D hahaha

Men jag brukar ju kommentera ju :D när jag orkar dvs, det är ytterst energikrävande att klicka på Kommentarer-knappen, och sen vänta att allt ska ladda, och skriva in bloggadressen och namnet, för av någon anledning kommer aldrig din blogg ihåg mig :( fetdissen.

2012-02-18 @ 23:12:53
URL: http://enklockren.blogg.se/
Postat av: Irene

och icke att förglomma, bloggsfärens helvete: verifieringsbokstäverna som man knappt ser pga deras vridna form... Den jag tvingades fylla i just löd: yearedo fhewed. Undrar vad som kommer nu: Hugamuga uglahamayoto?

2012-02-18 @ 23:14:29
URL: http://enklockren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0