Star Wars onesies

 
 
 
 
 
 
 
 
  Jag är en true Star Wars nörd, jag älskar i princip all merchandise som har med Star Wars att göra! Nu pratar jag såklart om riktiga SW och inte den där the Clone Wars grejen med tecknade firugrer som jag ärligt talat inte ens har sett på. 

  Idag däremot hittade jag det fulaste någonsin inom SW merchandise, nämligen SW onesies. Vilket egentligen låter ganska coolt och om det fanns en svart onepiece som man såg ut som Darth Vader i, eller en vit med Stormtrooper eller varför inte en med R2D2, då hade jag köpt direkt! De här som jag hittade däremot var de fulaste världen här skådat! Titta själv: 


Hahaha snälla säg att ni håller med mig om det här! Om du mot all förmodan ÄLSKAR någon av dessa fula och du tycker att den är "to die for" så hittar du den HÄR. Kan ju även tillägga att alla onesies på den sidan verkar ha en "iphone ficka" haha! PASSAR EJ SAMSUNG! Iphone i mitt hjärta <3 Haha :) ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0