Så här gör jag, vad gör ni av gamla kuvert?

  "Återvinning is a hit" eller vad säger folk? 
  Jag har i vilket fall som helst, blivit bombad av brev från SU (stockholms, universitet) och de verkar inte veta vad små kuvert är utan allt skickas i enorma och superblekvita (eget uttryck, patentat!) A4-kuvert. WTF is up with that? Nåja, jag mådde lite halvtoppen över att slänga så mycket kuvert som de ville skicka in så jag bestämmde mig för att göra något åt det. Efter lite surfande och funderande så blev det något i alla fall! 


Så alltså, lite tråkiga kuvert...


...och lite scraps från olika papper...

  Blir supersöta bokmärken! Perfekt till hösten! 


Just de här två slängde jag ihop lite snabbt bara för att få något att visa här på bloggen, får perfektionisera idén sen när jag har tid! :)
  Hoppas ni blir inspirerade till att höstpyssla lite ni också! Just nu regnar det här hos mig så idag skulle vara en PERFEKT dag att hålla på med det här! Tyvärr så har jag tentor att skriva och lunch att laga itället, haha! Nåja, man kan inte alltid få allt! 
  Är du intresserad av en sådant här bokmärke kan du lämna en kommentar här under ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0