Plötsligt händer det, jag blev sjukt besviken igen! Pressbyrån? Skärpning!

Och mitt i när jag skrev förra inlägget så får jag upp att Sveriges första Trissbutik har öppnat här i Stockholm, WTF!? En TRISSBUTIK!? En butik till skraplotter tänker jag då, men nej nej! Det är en helt vanlig pressbyrå med ett annat skal bara... Som om jag skulle sätta nokiaskal på min älskade iphone och säga att det var en lumina (tack och lov att man inte är lika dum som pressbyrån ;) ) Haha! 

 
Kollade med Pressbyrån på FB också, och nej; utsidan går INTE att skrapa på... Alltså vem kom på världens sämsta idé!? Haha jag gillar att ta åt mig som tusan och bli riktigt upprörd över det här! Undra om man ska gå förbi Sveavägen och klaga lite! Hahaha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0