Vilken tisdag!

Min tisdag har varit enorm och hel snurrig så jag har inte kunnat tänka, först nu hade jag tid att ta upp datorn en stund.
Tisdagen började med att jag försov mig! Jag har inte försovit mig på flera år ju! Men idag gjorde jag det, så på med kläder, i med frukost och ringa tandläkaren och berätta att jag kommer bli 10 min sen (okej, nej det var inte värre försovning än så men ändå!) vilket var helt okej sa dom... "Men ta jättekliv från bussen hit in sen ;)"
Annars hos tandläkaren gick det superbra! När tandhygienisten är klar med undersökningen ska hon ju få allt bekräftat av en tandläkare, när tandläkaren kom in i rummet sa hon: -Nämen! Det är du som har så fina tänder har jag hört. :)
Haha det visade sig att mina röntgenbilder hade blivit riktigt bra helt enkelt :P Haha! Sen lämnade jag dom, ska tillbaka om ett och ett halvt år för undersökning igen. Skönt att ha det gjort!
Fyllde på busskortet idag med så nu räcker det nästan året ut... haha till den 29e, fast då är jag (förhoppningsvis, om att går som det ska) fortfarande i Finland! :) På torsdag öppnar vi första luckan också hör ni! Missa inte det! Imorgon är det sista dagen av november (jag är medveten om att klockan är strax efter midnatt så när jag skriver imorgon bör man eg. tolka det som idag)!
Efter tandläkaren var det hem, lunch och ut med lillskiten (hunden). Han är fortfarande inte helt okej med att det bor en svan i sjön som inte kommer och hälsar på honom även om han sitter vid vattenbrynet, viftar som tusan på svansen och väntar på den. Haha stackaren!
En helt random bild bara för att :)
Sen körde vi jobbet! Och vad vi körde sen! Haha två barn fick jag med från skolan istället för ett, så när vi lämnade dagis hade vi fyra barn med på tåget, haha!
På dagis hittade vi lillkillen mitt i en lerhög som en gång varit en vattenpöl som som nu var en pöl där de blandat vatten och jord. Där I satt han och var superglad, när han sen fick synd på oss sprang han upp och sprang lite halvvinglit till oss för att kramas... Haha krama en tvååring som har gegga från fingertopparna till axlarna och från skorna till midjan var ju... ja... Haha han gick med på att tvätta av sig lite innan han satte sig i vagnen för att köra hem.
Två gånger cyklade lilltjejen omkull på vägen hem men det verkade gå bra ändå för efter en stund kramande, hållande i handen och lugna ord så ville hon cykla igen. Väl hemma skulle fyra barn samsas om 2 wii kontroller samt vilket spel som skulle spelas haha. Dom klarar sig bra. Över middagen var den nya julkalendern samt barnens önskelistor som diskuterades. Jag fick läsa den äldsta tjejens lista och en av sakerna fick mig att skratta, så här stod det på en punk mitt i listan; "Ett stort och hårt paket, spelar ingen roll vad som är i". Haha Jaha, då vet man exakt ju!
Haha förövrig så önskade sig både 5- och 8åringen en egen iPhone samt Nintendo 3DS. Inga leksaker fanns på någon av tjejernas listor än. Fast en one pice önskade sig också båda två, haha! Det gör jag med!
Imorgon ska jag till sjukhuset igen, fast näst sista gången den här veckan! Bara imorgon och fredag kvar! :) Haha sen är det HELG! Skönt...
Önska mig verkligen en egen liten startrooper nalle i julklapp för alla som undrar!
Dags att sova nu! :) God natt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0