Mina fingrar är gröna

När jag var ute med hunden idag, gick vi genom en park där kommunen tydligen tyckte att ett par jättefina buskar skulle klippas så jag passade på att rädda lite sjukt snygga blommor:
Jag vet att många är så nyfikna på storyn om resan jag och Johan gjorde igår och kom hem med varsin gran(!), men tyvärr får Ni vänta lite till för jag behöver få bilderna från Johan först. Håll er till tåls. Tills dess har jag en bild på granen min som bara ser ut som en liten kvist men den har alltså rötter och allt! :)
Här har vi undret ;)

Fler och bättre bilder kommer, jag har även väldigt få och halvbra bilder från min mobil som Ni kan roa Er med så länge
Kriminalvårdsanstalten Karlskoga
Johan, nu har vi nått Äspedalen
Haha This is where the magic happens ;) haha!
Förhoppningsvis har jag fått bilderna innan kvällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0