Detox

Jag och Irene (oj vad mitt liv snurrar runt Irene nu :O Haha!) har bestämt oss för att vågat nog testa våra tålamod genom att starta en detoxkur nästa vecka! Haha med hennes finska "perkele, satan skithelvete as" temprament och mitt danska "äh va tusan, det fixar sig nog" så ska det bli sjukt kul att se hur länge vi håller. Vi ska skita på en vecka tror jag! Haha

"Genom att storstäda kroppen på insidan och göra en rejäl utrensning hjälper du tarmen att bli av med slaggprodukter och normaliserar tarmfloran."

Haha det låter ju lockande :D haha jag lovar att vi kommer småfuska lite :P Men men ;)
Så med Anna Skippers hemsida och en hel del googlande så ska Ni få följa med oss på en detoxkur med förberedelser. Varför inte joina oss och få själv lite ny energi till sommaren?
Just nu är det också jätteinne med frukt, bär och kalla smothies i solen, detta är fashion mina vänner så kom igen nu. Nu kör vi! ....eller nästa vecka kör vi... haha! Kolla in Irenes blogg för mer inspiration och fakta, jag tor hon har bättre koll än mig på detta ändå ;) haha!

Postat av: Nene

Haha, yeah!

(jag har inte så bra koll, jag bara googlar o låtsas, ungefär som i skolan när man skriver om något man inte fattar ett skit av, haha :D)

Smoothies är gott iaf :D

2011-05-21 @ 00:25:54
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0