Välkommen tillbaka till livet bloggen!

Jag måste börja med att tacka alla mina läsare! Fast jag inte uppdaterat på "Gud vet hur länge", så är det så många som ändå dagligen besöker bloggen. Tack :)
Jag kom hem igår Herrljunga igen. Sen sist så har jag åkt hem strax efter förra inläggen, varit hemma ca 5 dagar har jag för mig, sovit över hos Irene i Örebro och åkt tillbaka till Herrljunga igen. Efter en vecka där har jag nu återigen hittat hem till min lilla dator och sköna säng.
Detta resande har resulterat i att jag och Johan inte har kunnat ses lika ofta som vanligt, ogilla :) Igår däremot kom han hit trots mina protester och klagomål om trötthet, haha! Han fick mig t.o.m. att göra mig i ordning, lyssna på hans nyaste musikalbesatthet; Billy Elliot, besöka ett överfullt Ica Maxi, gå runt en bil i kön till Drive In på sanbbmatsrestaurangen Max samt hälsat på i teatern då Johan, som alltid, var sen dit. Alltid lika kul att träffa Alex och få höra hans synpunkter på livet, samhället, melodifestivalen och Juholt.
Sen gick jag hem och vi åt middag hela familjen! Otroligt, t.o.m. min storebror hade hittat hit från Stockholm. God mat och mycket prat, vackert!
I kväll är det final i Melodifestivalen och mina föräldrar ska åka iväg och se den hos deras lätt "Linda Bentzing"-förälskade vän samt hans sambo. Så jag, min 21-åriga storebror och 11-åriga lillebror har FF!! Yeah! Haha! Okej, kanske bara jag som ser det komiska i det...?
Sätter igång Lady Gagas album The Fame nu och ska sätta mig för att skriva ett till inlägg på en gång, ett lite seriösare för att inte göra detta för långrandigt :)
I'm back och nu ska bloggen uppdateras; vintervilan är slut! Våren är nästan här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0