Sen kväll

Så var det kväll, denna måndag är snart slut och jag vänder blad i min kalender. Snart sitter jag här och så är det tisdag istället, haha lite lågnivå logik där. Jag ser att planerna för imorgon är få, lite samtal som ska ringas och ett prat med mamma. Annars känns det relativt tomt.
Har dagen till ära testat Shape; 20 min. timesaving workout DVD:n, och på 20 minuter var det självklart ingen stretching innan eller efter. Däremot var det mycket på benen, mycket mer på nedre delen av kroppen än överdelen. En besvikelse är att jag knappt kände något i magen eller armarna. MINUS. Men får väl lägga till extra programmen också så sitter jag säkert inte och klagar sen.
Andra dygnet utan godis är avklarat, en dag närmare påsk, en dag närmare sommar! Nu har jag inte så mycket mer att skriva just för tillfället, Haha! Vi får se om jag uppdaterar mer senare, måla hos Irene i morgon kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0