Födelsedag!

För snart en månad sen fyllde jag år och NU tar jag och skärper till mig och lägger ut lite bilder på vad jag fick av min familj i present då nästa inlägg kommer att handla om just detta!
Så, utan vidare presentation, här har ni mina presenter:
Då latheten själv (jag) inte orkar vända bilden så kommer det här en text på vad det står:
Till vår vuxna Dotter.
Snart är våren här och då behöver du nya kläder (tack för den mamma :) ).
Du får härmed ett presentkort på 1000 kronor till detta.
Kram mamma och pappa
Det sista är en prenumeration på tidningen Ny Teknik, en gåva från mina "halvsyskon", mammas kollegor Torbjörn och Fia samt Torbjörns sambo. Förutom detta fick jag även världens finaste bukett.
Hela kvällen med "familjen" gick i rosa <3 Haha! :) Jättetrevligt och underbart god mat! Tack till alla som bidrog till att göra detta till en födelsedag att minnas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0