Haha var inte den bilden sjukt söt? :) blo...

10 (MMS)

Haha var inte den bilden sjukt söt? :) bloggar från mobilen just nu då jag som vanligt inte är hemma. Det är nu en vecka sedan studenten har i stan och firandet börjar lugna sig. Själv är jag så trött i ögonen att jag nästan skulle kunna somna i om kompis soffa! Haha! Så pinsamt. Jag lade mig tidigt igår och det får bli det samma idag, kanske. Det är ju fredag!! Haha :D De senaste dagarna har jag umgåtts med personer som i princip bara pratar bilspråk, haha jag vet vad Ni tänker och nej jag förstår knappt ett ord. Haha! Har träffat en gammal kompis från när jag gick i högstadiet som jag har haft jättekul med. Därav den dåliga uppdateringen, förlåt. En väldig massa nya människor har jag också träffat och jag har haft så trevligt att jag vill pausa den här sommaren en stund. Bara för att byta ämne igen kan jag berätta att jag i huset i Stockholm ska få en hel vägg med garderober och två stora speglar från tak till golv! Det är kärlek för mig! <3 haha :) Ta hand om Er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0