3 dagar...

Jag hatar att packa, jag hatar att se en tom bokhylla i mitt rum. Ändå sitter jag här och packar ner mina saker i en låda.
Hej då saker, vi ses i Stockholm i augusti!
Ännu mer hatar jag att säga hej då. Jag vet inte hur man gör, jag får ju ångest innan jag ens ska göra det, haha! Igår kom första riktiga smällen för mig och jag känner mig ganska tom och trött idag. Kunde inte sova i natt, igen, så jag gick upp tidigt och började packa. Aldrig har avståndet till Stockholm känts så långt som när jag kramade en vän hej då igår på en parkering. Nej, nog med deppande nu!

Postat av: Friday

Älskade Nikita varför får du dina saker så sent som i augusti? :( pussa<3

2011-06-19 @ 12:23:31
Postat av: Friday

Älskade Nikita varför får du dina saker så sent som i augusti? :( pussa<3

2011-06-19 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0