100% Party...

...i Karlstad har en blogg som kallas partybloggen. Den är sjukt rolig och man får följa 100% party gänget på en massa upptåg, jockiboi (från TVserien "Kungarna av Tylösand") är en av medlemmarna i gänget som man följer.  Bloggen är väldigt roande och har MYCKET videor på deras äventyr, kolla in bloggen HÄR.
Nu till saken, jag antar att alla redan har hört låten "Om sanningen ska fram" av Eric Amarillo, fast just in case så ger jag Er videon med text här:
En av pertybloggens bloggare ansåg att den här låten borde finnas fast en tjej version också. Jag håller med!
Så de skrev ihop en egen cover och spridning är i full gång! Här är nya versionen i video och text. Mycket bättre! :)
Om sanningen skall fram
Text: Sanna Hjerén och antagligen alla andra tjejer
Om jag tar det första steget
och får dig ur balans
Om jag verkar intresserad
fast jag spelar lite svår
Trodde du var någon annan
om jag ljuger om sånt där
-
Om jag, inte pratar känslor
och jag gillar one night stands
Om jag inte sover över
jag har regler mot sånt skit-
Om jag spelar mycket hip hop
och jag kan varenda låt
Om du säger jag är vacker
och jag rådnar lite grann
Om jag  aldrig varit svartsjuk
och inte bråkar—-Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då
Vill du ligga med mig
Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram—
–Om jag ser på fotbollsgalan
och  jag följer NHL
Om jag, inte är så bitchig
men markerar mitt revir
Om jag ljuger om mitt ex
och säger att han varit svår
Väcker manlighten i dig
inte leker mamma—–Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då
Vill du ligga med mig
Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då
Vill du ligga med mig
Vill du ligga med mig dåååå
Vill du ligga med mig dåååå
Om sanningen ska fram
—–Om jag aldrig håller med dig
fast på ett charmigt sätt
Om jag låtsas vara impad
när du köpt en splitt ny bil
Om jag säger du har deffat
fast du snarare gått upp
Om du tror att jag är ärlig
och du litar på mig—-Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då
Vill du ligga med mig
Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då
Vill du ligga med mig

 

Åhhhhhhhhåhhhhhhhhhhhhh

Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då

 

 

 

 

 



Postat av: Pys

LÄST

2011-06-04 @ 13:42:34
Postat av: sarah

haha..hatar egentligen låten men kan inte sluta gå runt o nynna på en.. den typ fastnar på hjärnan ;)

2011-06-04 @ 13:51:30
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej hej :) Snygg blogg detta vettu =D



hur mår du?

2011-06-04 @ 14:06:13
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-04 @ 14:17:33
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Veronica

man hör den låten över allt ;)

2011-06-04 @ 14:23:20
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0