Pappa ringde!

I helgen har som sagt min pappa ringt, det var andra gången jag hörde från familjen sen de åkte till Finland för ett par veckor sedan.
Han hade lite nyheter, alltid lika kul att få höra. :) Kunde inte vänta på att få prata med en kompis efter det men kom sedan på att jag nog bara ska låta bli. Istället var jag igår och träffade en kompis jag inte träffat på flera månader, han i sin tur presenterade mig för flera av hans vänner. Hade riktigt trevligt innan jag behövde gå vidare.
Utöver det har jag hållt minst ett ljus tänt hela dagen för att hedra alla berörda av dåden i Norge. Just nu brinner fyra ljus bredvid mig här medan jag ser på en film på TV och lyssnar på regnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0