Ja precis! ...eller förlåt, vad sa du?

Sitter hemma och väntar på Veronica. Hittade henne utsvulten och ensam på torget förut så efter en tripp till ett matställe gick vi hem till mig, insåg att min kabel till en av mina extrena hårddiskar fungerar för att ladda hennes mobil! Sen letade vi fram kläder och nu har hon fått hoppa in i duschen. Man måste ju ha fräscha vänner ;) Haha!
Jag är lite här och var i mitt huvud idag men mår glatt. Jag tänker på massor men att vara med vänner gör mig ganska skönt trygg och glad ändå. Tack vänner! ;) Haha!
Nu står Veronica här och torkar håret så det blåser lite rött hår här och var, haha! :) Hennes kille väntar så då är det viktigt att se bra ut ;) Haha! Kanske får sällskap så jag slipper vara ensam i natt, underbart kallar vi det för!
Lite onödigt inlägg men så kan det vara ;)
Så där, nu är hon sminkar och klar. Kul att få leka med färgerna och sminkborstarna igen! Nu ska vi ut och leva livet. Eller ja.... så mycket det går, du får mina tankar till dig HELA tiden. Om och om igen så kommer jag på mig själv med att fundera på dina händer... Hm... undra om det finns mediciner mot det? :D Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0