Söndag

Sitter och finslipar på dagens planer och försöker få någon att vilja köra till Örebro och tillbaka idag, dagen till ära... Eller något sånt! Haha :)
Annars så sitter jag och planerar min födelsedag också, det verkar som att det kommer bli lite olika listor. Min mamma kan ha läckt att jag ska få ett presentkort på en viss klädbutik på internet så det blir en lista med kläder jag vill ha därifrån, alltså en lista med saker från mamma.
En lista med EN sak jag vill få från pappa (a) haha :) Och en lista av saker jag önskar mig från Tommy, haha. Sen en lite dverse lista med lite små saker som alla kan hitta och få idéer från. Wow, så smart jag är! :)
Listorna publiceras här på bloggen senast imorgon, men troligtvis idag för er som är nyfikna. Folk bjuds in från höger och vänster till på fredag... Haha nej jag skoja! Som de flesta vet har jag det hellre litet och exklusivt än stort och påkostat.
Sen blir det lördag och då planerar jag ett långbesök hos en kompis. Den vecka kommer att bli mer än lite speciell. Det vet jag redan nu, men det blir spännande. Längtar, det ska bli så skönt att få komma ifrån detta huset ett tag med. Superbra. Haha ska få träffa Sveriges absolut sötaste hund också! Jag vill ha en miniversion av den sötisen, ska kolla om jag kan lägga ut en bild på honom.
Här har vi honom (ingen bild gör rättvisa till hur fin han är men i alla fall haha!)
Mer om denna veckan senare ;)
En liten kompis inne i Örebro behövde lite sällskap för att måla väggar och självklart ställer jag upp, haha! Undra om hon vet vad hon har gett sig in i. Haha men det ska bli kul ändå! Jag har aldrig målat väggar :O men hur svårt är det att göra något vitt? Haha :D

Postat av: Irene

haha, jag undrar om DU vet vad du har gett dig in i ;) hehehe. äääh, det blir kul, vi kan baka kanelbullar också, HAHA! :D

2011-02-13 @ 23:41:48
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0