Kläder, magsjuka och alla hjärtans dag.

Jag hade så kul igår när jag pusslade ihop ett fotokollage med kläder jag vill köpa så jag bad om att få göra det samma åt en av mina killkompisar. Det är sjukt svårt att hitta snygga kläder till killar ju! Helt annan grej än till tjejer, inga killjeans ser bra ut och man inte får se de på. Suck. Haha men jag hade kul ändå. Jag hade ett krav på att allt skulle vara billigt så jag försökte hitta billiga accessoarer och skor att mixa för att ändra looken lite och billigt, ett supertips som min mamma gillar att använda och jag antar att det går i generna ;)


Denna gången blev det lite blandat av slappt och snyggt då jag vet att min kompis helst går runt i förstora, slappa och svarta kläder (gärna med ett fult tryck på också, det ser ut som köpt på torgmarknad allt han äger! Haha nej nu var jag lite elak men jag överdrev inte). Så nu försöker jag få in lite färg till honom, lite brunt, marinblått och grönt. Vi får se om jag lyckas övertala honom om att testa om inte allt jag har plockat ihop så lite i alla fall. Kanske inspirera till en helt ny och fräsch stil. Jag uppdaterar er om reaktionen senare ;)

Här är resultatet i alla fall:
Fick tag på Tommy idag också! :D Stackaren är sjuk och fick åka ambulans med sirenerna på, det höll honom road i alla fall. Haha älskar att jag ibland kan få känna mig liiite mer vuxen än honom! Det verkar i alla fall som att han gick med på att köpa OnePice till mig! Iiih! Tack! Får se om det blir en till min lilla lillebror också, jag tycker så synd om honom annars. Han ville så gärna också ha en.
Solen har tittat fram flera dagar i rad nu men ändå inga vårtecken :( Vad är det här?
Lillebror är hemma tills torsdag pga magsjuka, igen. Härligt att vara barnvakt när han har magsjuka, lilla stackaren <3
När jag vaknade idag och skulle äta frukost så hittade jag en present från min mamma, så gulligt! Ett litet alla hjärtans dag kort och en film; Little Voice. Tack mamma! Lilla mamma har även börjat med min födelsedagstårta idag! Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0