En tyst nystart på livet!

Jag är nu ÄNTLIGEN frisk. Jag har inte helt varit sjuk sedan jag bloggade här sist, i september, men sedan början på november har jag inte varit frisk många dygn i sträck. Fast nu är jag här igen!
Jag väljer att komma tillbaka till mitt liv lite tystare än vanligt, jag började med att se på premiären av En uppstoppad hund i vilken min underbara Johan spelar. Så med hjälp av honom och en sjukt uppochner vänd premiärfest och natt på teatern så kom jag tillbaka ut i det sociala livet.
Det är inte alltid så lätt, man tappar många vänner på att vara tyst för att bli sig själv igen. Speciellt en vän känns lite extra, jag antar att det var flera år sedan sen vi sluta kalla varandra för bästa vänner men ändå har jag valt att på något sätt förneka att vi mist varandra. Nu är det för tydligt för att blunda för, vi hade otroligt roliga år ihop tyvärr blev det inte längre än så här. Min älskade mamma kallar det för att "växa upp". "Det är inte ovanligt att man växer ifrån sina högstadievänner", mamma är bra att ha.
Nog om negativa saker nu! Denna starten av bloggen är bara en av många steg tillbaka till mig själv och mitt liv, men jag väljer att starta bloggen utan att länka ut den någonstans igen. Mycket för att se intresset av den men också för att ge mig lite mer frihet att kunna skriva om allt utan att folk behöver börja snacka skit och hitta på egna, förvrängda versioner av mina inlägg. Tro mig, sånt händer. Jaja, vi mognar alla i olika takter, själv fyller jag år om en vecka! :D
Vilket också vara då som jag ska åka för att hälsa på en gammal vän i ett par dagar, då min lillebror är ledig och mamma är ledig med honom verkar det som att jag får en HEL VECKA ledigt! :D Haha :) Ska bli skönt att få byta miljö en stund!
Jag sitter och verkligen stirrar ut, det har varit snöstorm i två dygn och nu är det så lugnt och SOLIGT ute. Jag kan inte stanna inne längre, måste ut och försöka se lite friskare och lite mer levande ut igen! Haha ;)
Tro mig, vi hörs snart igen denna gången! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0