Bild från min födelsedag! Blir en sen m...

Bild från min födelsedag! Blir en sen mms uppdatering. Nu sitter vi och har film maraton. Vi var ute i solen idag och gick med hundarna. Haha nu är nästa film redan startad! Får bli väldigt kort inlägg. I alla fall så har jag jättetrevligt här och har haft otroligt intressanta och givande diskussioner. Skönt att få träffa hela denna familjen igen. Riktigt mysigt att vara ute på landet med alla djur också. Fick ett supersött röstmeddelade från min lillebror förut, han sa att han saknar mig och att han skulle gå och sova, sa god natt och "ta hand om dig". Saknar den lilla busen! <3 Mysis. Får skriva mer en annan dag. Ta hand om er alla! Nu börjar marken synas och våren är på gång! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0