Nu har jag just satt mig i soffan efter du...

img20110730_004 (MMS)

Nu har jag just satt mig i soffan efter dubbeläventyr på H&M, hälsat på My på Willys och ätit pizza :) Nu blir det mys till midnatt så vi med gott samvete kan kalla det för fredagsmys :) Mina tankar däremot har bott i ett annat land idag känns det som. Riktigt trött är jag och extremt nyfiken på en grej jag tänkte testa idag men det blev av olika omständigheter inte så. Lite svar fick jag igår med fler ville jag ha. En annan dag kanske. Jag fick en kram igår. Jag fick en timme på mig att förbereda mig, det hjälpte inte. Min puls är inte hälsosam ibland. Träffade även veronica och fick höra lite nytt skvaller och så. Alltid lika trevligt. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0