Möt Clocky; Den mest irriterande väckarklockan på hjul!

Idag var jag ute på internet i jakt efter en personlig present som skulle garantera att personen som presenten är ägnad till skulle tänka på mig när han ser/använder det. Eftersom det är till en han så besökte jag (självklart) coolstuff.se först. Älskar deras grejer! Jag hittade faktiskt en potentiell present men jag vet inte helt... Vad tycker Ni om det här?
Möt Clocky! Den mest irriterande väckarklockan jag kunde hitta på internet.
När alarmet går igång så börjar den inte bara pipa (ringa eller låta, vad man nu vill använda för ord för "väckarklocka ljud") utan den rullar också iväg, ner från nattduksbordet (eller där du nu har din väckarklocka) och rullar iväg på golvet tills du fångat den och stängt av den. Hahaha låter inte det skitkul? Undra om min äldrebror ska få en sådan kanske nu när jag tänker på det... haha fast jag ska inte nämna något om att den rullar, det kan få bli en trevlig överraskning när han ska upp till jobbet. Haha!
Den här faktan ger coolstuff.se om produkten:
Fakta om Clocky
  • Vi säljer originalet från Nanda Home
  • 12h-klocka
  • Skön robot-liknande ringsignal i olika toner
  • LCD-skärm
  • Klarar hopp från ca 90 cm
  • Rullar på trä och mattor
  • Sätt snooze-tid mellan 0 och 9 minuter
  • Om du aktiverar snooze-funktion kan du snooza en gång innan han sticker iväg
  • Möjlighet finns att avaktivera hjulen så Clocky inte rullar iväg
Tycker du som jag att den lät sjukt kul så är det bara att klicka på bilden så kommer ett nytt fönster att öppnas, direkt länkad till produkten på coolstuff.se.

Postat av: Irene

hahaha, den där skulle jag behöva... visserligen skulle jag säkert slå sönder den med en hammare första morgonen och återgå till min gamla väckarklocka... hahah

2011-08-22 @ 21:29:34
URL: http://enklockren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0