Tävling!

Idag när jag kollade runt på jakt efter en ny kul blogg att följa snubblade jag över en helt otrolig tävling, det engelska orden amazing har ju aldrig passat bättre in!
Hiilen här på blogg.se har en tävling på gång som jag bara måste tipsa om!
Hon lottar ut en "goodiebag" fylld med massor av saker! Kolla in bilderna (det som finns på bilderna är det som goodiebagen innehåller):
Är det någon mer än jag som tappat hakan nu?
Förutom cool tävling så har hon en superbra blogg, så jag rekomenderar verkligen att ni ska kolla in den: hiilen.blogg.se!
Här är även en länk direkt till tävlingen! Jag älskar verkligen när folk har tävlingar och liknande på sina bloggar, det ger lite spänning i vardagen, man blir så glad av det! I alla fall jag :) Haha :thumbup:

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-06 @ 16:09:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0