Sista engelska lektionen!

Min sista engelska C lektion är nu gjord! Haha skrev Final Exam under typ hela provet men ändå :) Skönt! :thumbup:
Nu sitter jag och pluggar matte. Plugga, plugga plugga... Det och Elina är allt mitt liv hinner bestå av :) haha :)
Men om 10 dagar sätts betygen! Kämpa kämpa :D
För er som hinner vara ute idag kan jag meddela att det är sol idag för den väckte mej en kvart innan jag skulle upp :cool:

I helgen hände det mycket! Min kläder till studenten är nu inköpta! Tack mamma och pappa för att ni orkade och för att ni betalade! :blush: TACK! :love: :D och tack till Elina som också var med och orkade 7 timmar på stan men mig och mina föräldrar! :love:
Bätte uppdatering på helgen med bilder på kläderna och liknande kommer senare... Ikväll kanske? :)

Nu ska jag iväg till Elina en liten stund innan jag ska hem och plugga plugga plugga plugga plugga matte :(

Schemat fram till 5e juni är ändrat och utfyllt ännu mer!
Just nu ser det ut så här:

11 maj: MATTEPROV! och kanske sova hos Elina :love:
12 maj: Halv dag i skolan. Sång, kanske italiensk afton i kyrkan. Annars är jag med Elina <3
13 maj: Gospel festival
14 maj:
Gospel festival
15 maj:
Gospel festival
16 maj:
Gospel festival och regnbågspromenaden i Götebrogs HBT festival!
17 maj: Ledig i skolan om sista rapporten till projekt är inlämnad. Träffa engelska klassen 16:00-20:00
18 maj: Skola och packa så jag kan flytta efter studenten
19 maj: Skola och sång
20 maj: Förberedelser för Danmark
21 maj: Danmark med klassen! Halvårs dag med Elina! :love:
22 maj: Danmark med klassen!
23 maj: Sjunga i kyrkan. Avslutning med kören oach sången. Fira och mysa hos Elina :love:
Sen blir det lite tomma dagar! :D
28 maj: SISTA HELGEN MED ELINA :(
29 maj:
SISTA HELGEN MED ELINA :(
30 maj:
SISTA HELGEN MED ELINA :(
31 maj: Studibidrag :thumbup:
Sen är det 5 dagar då man ska köpa in det sista och fixa allt innan:
4 juni: STUDENTEN!!!!!! :D :D :D :thumbup: och flyttar 35 mil från Elina :(
5 juni: Studentfest hos min mamma.

Sen bilr det sommar! Haha :) nu ska jag ge upp för idag och åka till Elina! :love:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0