...

Sviken igen.. Hur mycket ska man orka? Kan ingen någonsin hålla vad de lovar? Du tivngar hit mej för att vi idag skulle åka, men idag går det inte!? Kiunde du inte sagt något igår så kunda jag varit på väg hem redan!? Jag frågade dig innan jag åkte om jag skulle komma en vecka senare istället. men nej nej absolut inte! MEN VA FAN!? Då litade jag på att idag var det som gällde! Du har skert vetat hela veckan att det inte funkar idag. JAG HATAR DEJ! När till och med du behandlar mej så här respektlöst så vet jag inte vad jag ska ta mej till längre! Så jävla besviken är jag på dej!

Postat av: Veronica

vad har hänt gumman? :O

2010-05-05 @ 22:46:20
URL: http://benucka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0