Tisdag :rolleyes:

Idag har jag beundrat det underbara vädret i mängder med en skön och lång promenad som gjorde att jag fick ännu mer ont i min stackars fot :thumbdown: ;(

Jag har även gett min Elina tillåtelse att rida gymkhana idag (förväntar mej en storts belöning för det imorgon :blush: Haha ) Fick höra just att allt hade gått bra :D skönt det, men hon håller mej orolig den tjejen.


Hästen som Elina red idag :) Jag är inte alls avundsjuk på att hon fick rida idag :(

Och när jag ändå satt och tänkte på orolighet så kom jag på att det nog var dags att ringa min mamma. Hon var i Stockholm i ett kallt hotellrum och berättade att våran familj var bjudna till Torbjörn på lördag för att se finalen av melodifestivalen. Vilket passade mej perfekt för när vi är bjudna till honom är jag aldirg inräknad så jag berätade att jag tänkte ta med mej någon hem på fredag och då kunde vi ju vara hemma själva och mysa på lördag kväll. Perfekt :thumbup:

Innan jag ringde mamma var jag på dansen :) hade missat lite där men det tog jag snabbt igen. Duktiga jag :cool:

Förutom allt detta har jag även totalt förälskat mej i en klocka. Den vita högst upp. JAG VILL HA! :love:



Som ni säkert märker så håller jag på att testa det olika smiliesarna som jag installerade, det är därför det är smilies här och var :) haha

Nu är jag trött och ska äta en smörgås med lite jordnötsmör kanske? Sen blir det sova :tired:






Postat av: Veronica

vart finns klockorna att köpa?

2010-03-10 @ 09:19:06
URL: http://benucka.blogg.se/
Postat av: Nikita <3

http://www.uropenn.se/site.aspx?id=467 här är en länk till klockorna men annars i typ alla klockaffärer. Ur och Penn har det vet jag :) :D

2010-03-10 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0