Skola...

Sitter i skolan nu, torsdag förmiddag, och tänkte passa på att skriva lite om vad jag hittade på igår :)

Efter skolan
igår mötte jag Elina på centralen och vi åkte till Ikea för att få lite ispiration och kanske hitta lite saker hon vill ha när hon ska göra om i sitt rum, fast mest var vi nog där för att göra något istället för att bara vara hos henne :)


Den här såg kul ut så självklart var jag tvungen att testa den :blush: Haha :)

Efter Ikea åkte vi till Hjalmar och efter ett total töntig "bråk" mellan två personer på bussen kom vi fram. För den som är intresserad av bussbråket så kan jag säga att det var bara en tjej som skrattade lite för högt åt en kille som halkade och då började en tant som i alla fall såg hemlös ut (jag dömmer ingen men ni vet den där snygga hemlös stilen? Med för korta bxor och en cool färg, som typ orange eller lila, på jackan och en ölburk i handen? Japp, där har ni henne) skrika på henne och kallade henne för pundarhora om och om igen. Vilket liv vissa har va? :bigeyes:

Efter vi ätit lite, jag och Elina, åkte vi hem till henne och skulle köpa hennes tågbiljetter för helgen då hon ska med mej hem till min mamma :D så när vi väl ska beställa så får jag reda på att William kan ha magsjuka ;( stackaren :( men det blir troligtvis till att ändra helgens planer nu. Vi får se efter att mamma har hört av sej.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli lunch för på lunch rasten ska jag ta och åka till Ytterby och möta Christian (som just nu är hos tandläkaren: SVIKARE! Haha) och ta honom till skolan :P Har just beställt varsinn smörgås till oss till eftermiddagen eftersom vi går sent idag :( Fast hur det blir med det vet jag egentligen inte eftersom klassen är lite överallt då många är sjuka, har praktik eller bara ligger hemma och sover. Fast jag var duktig och tog mej hit idag :thumbup: :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0