Fredag :D

Nu sitter jag här vid datorn igen.
Jag har just duschat och sitter och funderar på vad jag ska ha på mej idag när jag ska på bio med Elina :love:




Alice in Wonderland
ska vi se och jag måste säga att jag har ganska höga förväntingar på den. Förutom att Tim Burton är en av mina favoriter och jag verkligen tror att han kommer att göra denna bra så höjs ju förväntingarna av att det är en 3D film. Jag sg Avatar i 3D också och det var riktigt bra.

Jag har även testat att installera smilies i min blogg, det fungerar väl sådär måste jag tyvärr säga. Säg gärna till om ni kan se smiliesarna eller inte :)

Igår
tittade jag på lite olika hästar och fick sådan extrem lust till att rida!
Titta på denna hästen:



Han är såå fin :D

Oj :O Nu går min buss om en timme så nu får jag skynda mej lite. Ha en bra fredag alla :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0