Sängen

Sitter i min säng nu, halv elva på söndags kvällen och lyssnar på när Johan ligger bredvid och pratar i telefon och äter upp mitt godis som jag, enligt honom, egentligen inte fick lägga pengar på. Haha alla som känner mig vet att lördagsgodis är bara ett MÅSTE för mig! Men han försökte ju.
Jag har haft underbart sköna dagar med Johan nu och har därför inte hunnit blogga överdrivet mycket :) Har varit en hel vecka av långa samtal, lek med hunden och grymt sena kvällar. Den röda tråden genom 80% av våra samtal har handlat om Au Pair året i USA som ligger runt hörnet och bara väntar! Vi (mest jag) har satt igång en nedräkning och från och med imorgon är det exakt 42 veckor tills vårat preliminära avresedatum! Vill iväg genast men har så mycket att ordna innan dess. I bloggen kommer det komma upp mycket om förberedelserna inför USA så följ min resa mot min dröm :thumbup:
Skulle egentligen bara logga in och kolla en annan grej men i och med detta korta inlägg så vill jag även passa på att påminna om att bilder från sommaren kommer. :) När Johan åker ikväll blir det duschen och imorgon är första riktiga dag på universitetet. Äntligen tar mitt liv fart igen! Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0